Umaysare Hanımlar 26 haftalık hamileyim sağlık ocağından aradılar aşı diye ne aşısı ? siz yaptırdınız mı ? Bir sakıncası var mı ?
Bahara Umaysare tetenoz aşısı mı. Ben iki gün önce yaptırdım canım. Bazı aşı karşıtları olabilir ama bu aşılar senin ve bebeğin için önemli aşılar yaptırman gerekiyor asla da bir zararı yok 🙏🏻
Melikebolat Umaysare ben 2. Dozumu oldum daha yeni geldim cnm 27. Haftamdayim sen gec kalmissin gibi 🙄