Korkma ilk gebelikse hareketlerini hissetmen için erken zaten hissediyorum diyenlerinde hissettikleri bağırsak ve kas hareketi aslında. Benim ilk hamileligim ilk hareketini 17. Haftada hissettim ondan önce kipirtilar hissediyodum ama ne hareketi olduğunu kestiremiyodum 17. Haftada bebeği hissedince diğerlerinin bebek olmadığını anladim ve o zamandan sonra her hareketi ayırt ettim. Elimi koyup tekmesini hissetmemde 20. Haftayi buldu. Hareket ediyor koy elini dedigimde eşim hissetmiyodu bana inanmıyordu 😂 ve hareket etmeye baslayincada bazı günler kipirdamayabilir o zamanda endiselenme bebek ama insan o da uyuyor sürekli hareket halinde olmuyor benimkinin 3 gun kipirdamadigi olmuştu kontrol zamanı baktığında doktor uyuyodur demişti ve yine kipirtisizdi. Kotu şeyler düşünme biraz daha bekle