Merhaba, benimde ikili test değerlerin altında çıktı, detaylı ultrasonda ise tüm değerler çok iyi sadece bebeğimin kalbinin sağ tarafında aynı beyaz leke göZüktü.Normalde 20 bebekten 5 inde görülür, daha sonra kendiliğinden kaybolurmuş ama down sendromlu çocukların büyük çoğunluğunda olurmuş. Net tanı için amniyosentez önerdi doktor fakat risk grubu içinde yer almadığından korkmanıza gerek yok diye de ekledi. Malum doktorlar gördükleri herşeyi ve tedavisini iletmek zorunda olduklarından söylüyorlar. Açıkcası ben bebeğimi bu kadar hissetmişken, hareketlerini ve tüm organlarını görmüşken hiçte önemsemedim. Zaten bu saatten sonra onu kaybetmeyi de asla göze alamam. Şimdiden bunları kafaya takmamanı öneririm. Güzel bir hamilelik geçir ve sonunda herşey güzel olsun🙏🏻