mervepsai Kızlar buraya giden var mı giden varsa doğum ücretinin güncellenmiş halini bilen ? Sezeryan vs normal
Marinnn mervepsai canim 160 dan basliyor muayene ucretleri bende gidecektim acikcasi muayene ucretleri cok ucuk geldi vazgectim
Evinanne mervepsai 12 haftalık hamilryim ben 6 haftalık falanken 2-3 kez gittim ama beğenemedim bi türlü doktor çok soğuk geldi muayene ücretleri de pahalı çalışan kızlar çok havalı falan hiç sarmadı beni