Arkadaşlar bilinçli yapıldığını sanmıyorum ama benim piskolojimi çok etkiliyor şu haftada çoçuğumu kaybettim yok bu haftada kalbi durmuş falan burada zaten çoğu bayan hamile evham yapıyorlar yetmiyormuş gibi birde kötü hikayeler okuyup iyice pisikolojileri bozuyoruz acaba benimde başıma gelirmi diye tabiki kimsenin başına gelmesin ama gelenlerde bu şekilde yazıp hamile insanları korkutmasın lütfen burayı bilgi amaçlı kullanıp birbirimize yardımcı olsak keşke