Kosem_Hanm Herkese selam arkadaslar 36+4de muaneye gittim 2.500 kiloydu doktor en fazla 2900 falan olur dedi 3.000 yada 3100 bari olsa cok isterdim hayrla saglikla.olsunda tek tabi ama ozel yediginiz bisey varmi bebegi kilolu annler😊
Zehra5834 Kosem_Hanm çiğ badem i, ceviz,kaju, fındık, yumurta, ıspanak, yoğurt, muz ben bunların çok faydasını gördüm
Hiratrkd Kosem_Hanm canım bende 36 da grtıgımde 2550ydı kılosu bana da zayıf geldı bende hergun karadut pekmezı aç karna bı kasık. bır muz bı bardak sut her sabah 2 yumurta haslaması arada cevız yıyorum herzamn yıyemıyorum kuruyemıs mıdemı bulandırıyo cnku bunların yannda b12 ve kan ılacı kullanıyorum hergun umarım toparlamıstır kendını suan 37+4 um haftaya kontrolum var bakalm kaç olmus cok merak edıyorum doktorum 3.200 3.300 dogar demıstı
Senaben Kosem_Hanm 35+5 te 3 kilo 54 gram bebisi olan biri olarak; maden suyu her gun, yogurt, muz, sut. Bunlar her gun tukettiklerim. Bir ara da bol kivi yemistim
CicekGirayBysl Muz, kuruyemiş, sebze yemekleri, bakliyat, yoğurt... doktorum bana Bunları söylüyor sürekli 32. Haftamızdayız 2201 gram ölçtü kilosunu
kimsebilmesindiye nrden kilo aldirmak icin ugrasiyorsun ki.saglikla kilo ayni sey degil.saglikli olsun yeter benim oglum 2760 dogmustu halada zayif bir cocuk ama cok sukur naska cocuklara gore cok az hasts olmustur. kendinizi uzmeyin sagliktan baska hersey gelir gecer
Kosem_Hanm kimsebilmesindiye evet aslinda bende sizin gibi dusunuyorum ama cevremde biraz kilolunolsaydi ele avuca gelirdi sözlerini duymadanda sıkldm sanki dogacak hemen hasta olucak pskolojisine girdim saglikla olsunda tek🙄
CicekGirayBysl Kosem_Hanm sağlıklı olsunlar da kaç kilo olduğunun önemi Yok bence kafana takıp kendini üzme emzirmede çabuk toparlıyorlar bebişler. Ama gene de sağlıklı beslenmeyi ihmal etme Doğuma kadar ❤️
kimsebilmesindiye Kosem_Hanm amsn bos ver takilma benim annem bile bu cocuk cok zayif deyip duruyordu. sevme ozaman demistim bikeresinde hatta 😂😂😂
Kosem_Hanm Hiratrkd bende bugun 37 oldum 38de randevum bir hafta bende dikkat ediyim bakalim degisicekmi diyorum insallah emeklerimiz bosa cıkmaz bana doktor en fazla 3 olur dedi bakalim ne olucak
Hiratrkd Kosem_Hanm toparlar canm ınsallah kkıloyu sorun etmedı doktorum fazla kılo ıstemıyorum zaten bebekte dedı bı de normal olcagı ıcın ınsallah bı skntı olmazsa o yuzden saglıklı olsun da varsın kılosu az olsun dogunca alırlar 😊 tabı bız yıne de yedıklerımıze dkkat edersek en ıyısı
Deletedmom277 Kosem_Hanm Yumurta süt yoğurt kırmızı et ceviz badem. Zayıf doğacak dedi doktorumuz 3 kiloyu zor görür dedi bunları önerdi ve 3250 doğdu çok şükür.
Deletedmom277 Hiratrkd 40 haftalık doğum yaptım son 3 hafta bu kadar fazla kilo aldı 37. Haftama kadar biraz zayıftı