Tazeanne54 14+5 teyiz öyle pek Ağrıyan yerim yok ama dün sol kasığımda zaman zaman ağrı oldu. Karnım çok çıktı benim 2,5 kilo aldım ama kocaman bir karnım var şimdiden ikiz olduğu için sanırım. Bu arada Pazartesi günü cinsiyetlerini öğrendik bizde iki tane kızımız olacak inşallah ☺️