Esraaslan Kızlar bi sorun olacak bugün tam 10 gündür adet olmuyorum ve adet günüm beta idg baktirdim sonuç 0.100 yani negatif ama adet te olmadım değer böyle olup geç dollenme olan varmı kafam allak bullak oldu yardim edin
Canoglumbenm Esraaslan benimde öyleydi canım. Adet günü kan verdim çıkmadı. Adetim 15 gün geçti tekrar Kan verdim hamileydim. İnşallah sende de öyle olur 💜
Beyzanur_02 Esraaslan gec döllenme olabilir bir daha kan verin gebelik varsa çıkar büyük bir ihtimalle bir yakınımın basına da geldi aynısı
Handeyldz01 Stres oluyor ya insan düşünmekten 2 ay adet olamadığımı biliyorum herkes hamilesindir felan dedi ama kese felan yoktu bildiğin adet oldum en iyisi düşünmemek