AnlatmayaGerekYok Aynen bende teklisini almıştım. Ani kara verip aldığımız için düşünemedik. Şimdi keşke çift başlıklı alsaydım diyorum. Dediğin gibi birini sağarken diğeri akıyor. Şimdi ben Mochi marka bi sağma makinası aldım. Manuel gibi ama sen sağmıyorsun kendi sağıyor. Tekli süt sağma makinasıyla kullananları da duymuştum. Hatta şimdi indirimde 100 tl ye düşmüş. Bakalım doğum yapınca kullanacağım. İnşallah pişman olmam😪