Haticekckylmz Merhaba arkadaslar kocaeli gölcük özel ailekonak hastanesine giden ikili test yaptiran varmi? Fiyat nekadat aç mı tokmu gittiniz ? Birde sonuçlar nezaman çikiyor?tesekkur ederim 😇
Liva2018 Haticekckylmz canım ben orda değil ama özel cihan hastanesinde yaptırdım 46 tl ücret ödedim bir hafta sonra çıktı sonuçlarım 🙂
Liva2018 Haticekckylmz ve ben sabah 9da gittiğim için aç karnınaydım normalde açmı tokmu tam olarak bilemiyorum yanıltmak istemem seni 🤗
Mercan89 Haticekckylmz ben ac gittim ama doktor hamilelerin şeker yüklemesi dışında ac gelmemesi lazım dedi zaten bebeğim de hareket ediyor olması lazım ac olunca rahat ölçüm yapamıyor çikolata meyve suyu içerek gidin ac karna gittim doktor kahvaltı yap öyle gel dedi hastanede 1 saat oyaladım yürümemi istedi sonra doyunca hareketlendi bebeğim 🐣🐣🙊🙊
Haticekckylmz Liva2018 aa cihan hastanesi daha uygunmus arkadas aile konak icin 73tl diyor izmit konak 65mis
Haticekckylmz Serpillll yok canim pts randevum var ozaman gidicem cok merak ediyor aslinda bugun gittim kanamam oldu cok sukur bi sorun yokmus cinsiyeti sormak gelmedi aklima o korkuyla 😐
Serpillll Haticekckylmz benden başka bi şi daha aldılar hemogram dı sanırım belkı ondan fazla odedık sız yıne de sorun.bende cok merak ediyorum ya☺☺Hep soruyorum doktor kızacak artık
Haticekckylmz Serpillll gittim canim cok sukur gayet iyi ikili testi yaptik sonuclari beklicez 🤗 sen naptin nasil gidiyor gebelik 😇
Serpillll Haticekckylmz ii ya cok sevindim ii olsun ❤☺Cinsiyetini sordun mu ben cok merak ediyorum tekrar gıdecegım☺☺
Haticekckylmz Serpillll cok sukur bulanti yok olmazda sanirim bu saatten sonra insallah. Cinsiyeti benden once doktorum dedi merak ediyormusunuz diye gorunuyormu dedim ben soylerim dedi 😊 %51 erkek dedi ama ben daha bekliyorum degisir diye hayirlisi artik saglikla gelsinde
Serpillll Haticekckylmz Oyle mı cok iyi ya☺Bana da %51 kız dedı ama neden %51 barı %70 deseydi bize yaaa şimdi bi şi de alamıyorum
Haticekckylmz Mercan89 yaa benim ogleden sonraydi zaten ac duramazdim tok olunca hareketli olacagini duymustum masallah bebegimde tam poz verdi 😊😊