Arkadaşlar 37+2 haftamdayım oğlum olucak insallah . 2 gündür bel ağrısı wardı bugun mide bulantısı da eklendi kendimi cok hasta gbi hissediyorum . Internette doğumun cok yakın oldugunun işaretidir yazıyor. Siz deneyimli annelerden öğrenmek istiyorum . 3 hafta yolum war daha ama sizce bu hafta gelirmi dersiniz. Tabi Allah bilirde deneyimleyenlere soruyorum💕🤰