Arbie merhaba bende 29+4 um iki gun once hafif kanamam vardi hemen doktoruma gittim acilmam baslamis direk yatirdilar igneler serum derken simdilik cok sukur durmus acilmam eve ciktim ama hep yatmak kosulu. Olumsuz dusunmeyin ben basta cok korktum elim ayagim bosaldi dunya basima yikildi boslukta gibiydim. Simdi olumsuz dusunmuyorum ne gelirse Allah'tan. Bol bol dua ediyorum iyi dusunuyorum kizim zamaninda gelecek kuvoze girmeyecek diye. Benim en buyuk korkum o kizim erken dogar da kuvozde onu tek birakir gelirim diye hala aklim cikiyor. Allahim hepimizin evlatlarinizi bagislasin insallah. Saglikla alalim kucagimiza 😍