Canim ben alisveris yapiyorum. Ama soyle bir sey var. Siparis verirken saticiyi incelemen lazim ne kadar geri donusu olmus ne kadar alisveris yapan olmus onlara bak ve yorumlari oku. Genelde siparis veren kisiler eline gelen urunleri yorumlarda paylasiyor bunlari okumani tavsiye ederim. 1 1.5 ay gelmesi buluyor. Ben 6 tane saat 1 anneme bot bir bebise ayakkabi aldim sut pompasi aldim bebek yastigi elime hepsi 1 1.5 ay surede ulasti ve cok guzeller dahada alisveris yapicam. Odemeyi kredi karti ile yapiyorsunuz. Yaptiginiz odeme sizden kesiliyor fakat saticiya o para verilmiyor. Ancak mal elinize ulastiginda sitede kargo takip kismindan mal elime ulasti butonuna tikladiginizda saticiya parasi veriliyor. Diyelim ki urun geldi ama yirtik hasar gormus ( ki su zamana kadar ben yasamadim cok guzel paketlydi hepsi ama verdigm saticilari cok iyi arastrdim ) bu sefer satici ile iletisime geciyorsunuz mesaj gonderiosunuz urunun fot.cekip gonderdnzde geri iade ediyorsunuz. Ve aliexpress size paranizi geri veriyor. Fakat iste yok ayakkabida koku var gbi bahaneler kabul etmiyor cunku deri bir ayakkabi burda daha pahalyken orda daha ucuzza oda suni olmasi islem gordugu icindir o yuzden urunleri alirken iyice arastrmanizi oneririm☺ Kullanmayi bilene cok yararli ve ben turkiyede olmayan degisik modeller aldim