Busraras Kızlar sonunda bende doguruyorum 10 da suniyle dogumum başlayacak dualarınızı bekliyorum en kısa zamandada dogumumu yazıcam inşallah
Esragull Ben de yarın 40+4 de suni alıcam lütfen tecrübelerini paylaş inşallah işe yarar sağlıklı normal bi Doğum yaparsın