Günaydın kızlar dün de post açmıştım 33 haftalık hamileyim bi kaç gündür bebeğim biraz yavaş ve güçsüz ara ara da normal şekilde oluyor saydım 10 dan fazla hareketleri oluyor şimdi sağlık ocağına gittim kalp Atışlarını dinlemek için 123 ler de atıyor du ara ara çıkıyor ama ebe 120 den başlaması lazım düşük dedi hemen doktoruna git dedi korkuttu öğlen doktoruma gideceğim sizce çok mu düşük 123 bilgisi olan varmı ???