EymenBeebek bende de durum aynı. 37+4. Kasıklarım, bacaklarım, belim, kalçam kırılıyor ağrıdan ama ne su geliyor ne nişan. Ben bir şey fark ettim çok ayakta kalıp yorulduğumda bu kadar sancı oluyor dinlenince biraz hafifliyor. Ağırlıktan bence. Doğum sancısı olsa giderek şiddetlenir diye düşünüyorum