Merhabalar bayanlar dün akşam ayağımı şiddetli bir şekilde kapıya çarptım. Çok canım yandı, öyle böyle acımadı biraz sakinleşip bekledikten sonra sızlamaya başladı. Diğer parmaklarım ayaklarım soğuk o parmağım serçe parmağın yanındaki ateş gibi oldu.Yeni vurduğum için sızlıyor dedim. Sabah kalktım parmağım şiş, parmağın ayakla bağlantı kısmı morarmış. O tarafa ağırlığımı vermeden yürüyebiliyorum. Hamilelikte röntgen de yasak gitsem kırıkmı değilmi anlamazlar. Morarmış ve şişmişse kırık mıdır? Çarpmanın etkisiyle mi böyle oldu? Ağrısını alacak en azından ağrı kesici bir krem kullanan var mı? Doktoru veren? Teşekkürler yorum yapan herkese..