Gonulkul Ben hareketleri hissediyorum yer değiştirme hareketleri ve bazen tekme şeklinde ama çok hafif henüz 17+4 haftalığız ben yine de bağırsak organların hareketidir diye düşünüyordum. Dün kontrolüm vardı doktora sordum bebek hareketi onlar dedi. Benim bebeklerim İkiz hareketler baya karmaşık oluyor 😂😂😂