Ben hiçbişey anlamadım bu işten ücreti devlet karşılıyo ve elinde reçete de var neye dayanarak alıyorlar ücreti sgk varsa hiçbir ücret ödemiyosun bende özel hastaneye gidiyorum doktorum mor reçete yazdı gittim eczacılar odasından aldım devlettede enfeksiyon bölümünde yatışım olmadan kalçadan yaptırdım