Merhaba kızlar; normalde siirte gidiyordum doktora dün öğrendim ki 2 böbreğimde de genişleme varmış. Doktora ve hastaneye de güvenemedim. Batmana gitmeye karar verdim bunun üzerine. Batmanda hastane ve kadın doğum uzmanı var mı güvenebileceğimiz. Ya da ben şuna gidiyorum memnunum diyen. Son 2.5 ayim kaldı. Böbreğimden dolayı erken dogum riskim de var 😞