4 Aylıkken katater taktım taş döktüm susma kadar hep emfeksıyondan cektım sımdı 8 aylık olduk. Kataterden dolayı vajınada yanma oluyor baskı dan dolayı ozellıkle bebek hareket edınce batma oluyor hareket edemıyorum vajına agrısından. Normal Doğum nasıl yaparım bilmiyorum kendımden beklenmiyorum:(