37+1 günlük hamileyim saçma ama sinek ve arı en çok korktuğum şey içeri kocaman bir sinek girmiş yanımdan geçtiği an korkudan yerimden sıçradım bi anda psikolojik sanırım kasıklarıma ağrı girdi sizce bişey olur mu sizde böyle ani korkular yaşadınız mı