Kızlar merhaba,
herkese sağlıklı gebelik ve sağlıklı doğumlar diliyorum öncelikle.hareket takibinin nasıl yapıldığını tam anlamıyla bilen var mı kızlar.yeri daraldığı için diye düşünüyorum geçen haftaya nazaran daha az hareketli.iki saatte bir hareket ediyor doğru ama geçen hafta içerde roman havası oynayan kızım bu hafta slow müzik eşliğinde yavaş yavaş dans ediyor gibi.tabi bunlar mecaz anlamda aynı durumu yaşayanlar ne demek istediğimi anlamıştır sanırım.doktorum normal desede annelik iç güdüsü herşeyi kafaya takmayı sağlıyor heralde.bide sap göğüs kafesimin altı artık dışardan hissizleşti içerden iğne batırıyolar gibi bunu yaşayan var mı aranızda?bazen öyle ki nefes aldırtmıyor o acı.