Sewqide Merhaba kızlar 37+1 deyiz aksamdan beri sadece sağ kasigimda agrı var sağ bacagimada vuruyor yatsamda kalksamda gecmiyor bunu yasayan var mi endiselenmeli miyim yardimci olur musunuz
Tazeannevebebegi Sewqide bnde 34+2 yim canm bi haftadır var mahvoluyorum artık ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum doktorum vücudum doğuma hazırlandığını söyledi
Mom72626 Sewqide maşallah canım senin bitmiş 🧿❤️ Ben 29. Haftadayım kzımm hep sağ tatafımdan tekmelediği için sağ kaşık ağrım ve sağ bacağım sızlıyor hatta uyuşuyor dün yürüyemedim ağrısından
Sewqide Tazeannevebebegi Bir tarafim hadi insallah diyor bi tarafim daha biraz var diyor 😁 umarim dogum belirtisi degildir. Birde özür dileyerek soruyorum kasık disinda vajinadada agri oluyo buda basiniza geldi mi
Tazeannevebebegi Sewqide sen epey yaklaşmışsın canım doğuma senin olabilir normaldir ama bazen bnm bile aşağı baskı oluyo 😂
Sewqide Tazeannevebebegi ilk dogum hani nedir ne degildir bilsem bilmeyince herseyden nem kapıyosun telas yapiosun google amcaya sarılıyorsun formlara dadaniyorsun zor is yani 😁