tektanemmmm Nişan geldikten ne zaman sonra Doğum yaptınız ? Bir de normal Doğum da sancılar hem düzenli olmak zorunda mı bilgisi olan varsa yazabilir mi!
YagmurDaskn tektanemmmm Nişan konusunda herkeste farklı oluyor 2 gün sonra yapanda var ertesi gün yapanda. Evet sancının düzenli olması gerekiyor. Düzensizse yalancı sancıdır
Fatmaykt tektanemmmm 1 hafta sonra doğurdum ben canım.1 hafta sonra suyum geldi sancım da düzenli değildi açılmamda yoktu suni yle doğurdum herkesinki farklı ama işte
Mrvkrc tektanemmmm yalanci sanci oldugunu anlamak icin bi dus al yalanciysa sancin gider yada azalir. Ve dogum icin evet sancinin duzenli gelmesi gerekir.
Elifkoperler Canim benim eltim baya gec dogurdu suni sanci olucak diye hastaneye yatti o gece merdiven inip cikmis nisani gelmis ama hala düzensiz sancisi varmis sonra suyu gelip dogum yapti 😂