Banu_ak Woerigjjjffjdkfkx ayni durumdayiz o zaman sizinle😔 benimde ilk kızım normal oldu 2.bebeğim dönmediği için sezeryan olacak gibi gözüküyor haftaya doğum dedi doktor dönmezse 😔
Nergis34 Tazeannevebebegi Tazeannevebebegi ah ah bende aynı durumdayim suan wantilatör le aşk yaşıyoruz suan karşısından ayrilamiyorum 😂😂😂
Ozgesirin Hasibekru Şafak 32 😂 Bende Şimdiden Korku başladı doğum hikayeleri okuyup duruyorum 😂 Psikoloji durumum hiç iyi değil tuvaletten çıkamıyorum çocuk oynaştıkça çişim geliyor 🙄