arkadaşım 5 aylık oğlunu yaptırdı ve çok rahat olduğunu söyledi bebekte gayet normal ağlaması falan yok hiç valla benim paşa dogsun bende en azından 4-5 aylikken yaptırma taraftariyim..asıl büyüyünce zor hele emekleme yürüme zamanları hiç yatıramazsın küçükken anlamıyor en azından daha çabuk atlatır..