Bayanlar kayseride hangi doktora gidiyorsunuz memnun kaldığınız doktor hastane hangisi. Ben şuan memoriale gidiyorum ama
Doğum ucretleri çok fahiş o yüzden başka bir hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama nereye gitsem bilemiyorum memorialden çok memnunum ama bir doğuma 5000 tl vermek istemiyorum bir yardim lütfennn:(