Burcuocak Kızlar ben olamadım malesef canım yandı sızlama yanma oldu kendimi de kastım bakamadı doktorum haftaya yine bakıcaz dedi 🤦🏻♀️ Offf cok kötü oldum ya bunu yapamıyorsam normal Doğumu da başaramam dimi?
Minnoskaan Eddacan banada üst kemiğin basık normal yapamazsın diyemem istersen deneyelim ama öle kolay olmaz çok dikişin olur dedi korktum açıkçası ne yapsam diye öle bekliyorum
Eddacan Minnoskaan aynı şeyi bana da bugun dedi basık dedi yaptırırm dedi ama çok dikişinnolur dedi bian sezaryan günü belli sancısız kurtuluyorsun diye düşünüyorsun ama bi yandanda doğana uygun davranmak istyorsun
iremasanceylan Eddacan Ben Kolan hastanesine gidiyorum para icin bir bahane bulup sezaryen yapiyolarmis.Bana catin dar falan derse mutlaka baska bi doktora da goruncem bosu bosuna sezaryen olmaya gerek yok emin olmam lazim😄