beratmom Herkese merhaba lcw da bu terliği aldım taç olarakta inci taç fikir amaçlı paylaşmak istedim klasik lohusa terlik taç istemeyenler için 😉[url=https://hizliresim.com/WXnA7m][img]https://i.hizliresim.com/WXnA7m.jpg[/img][/url]
beratmom Deniziimmm tek renk bu vardı ama farklı renklerde şu üstü peluş terlikler vardı onlarda çok güzeldi
Deniziimmm beratmom benimde siyah inci tacım var siyah lohusa takımı düşünüyorm oyuzden sordum tşk ederim canım 🌸 yarın çarşıya çıkıcam bakarım ben önü kapalı terlik kullanamıyorum zaten
Demirinannesi1 beratmom aaa teşekkür ederim numara olarak değil de beden olarak yazıyor siz beden olarak mi aldınız kaç numara giyiyorsunuz
eda19 Giyilir mi işte hastanede onu dusunuyorum nette türlü gözüküyor bayanın attıgında parlak gözukuyor ?
beratmom eda19 evet farkettim ama nette açıklama kısmında da polyester yazıyor belki foto çekimşnden kaynaklıdır