Asilalaz sekerimm suan kontrol altında ilk şeker yüklemesinden sonra 10 günlük diyetle düzene girdi 120-130 civarı çıkıyor 1. Saat yokluğum insülin kullanmadığım halde açlığım da 78-85 arası gayet iyi dedi doktorum ama takip etmemiz gerekiyor 3 ay var Allah’ın izniyle 7. Aya kadar geldik 3 ayı da bitiririz