kaderugurdefne Kızlar sağ boşluğumdan kasığıma kadar ağrı var belim dahil yürümeyi bırak nefes alırken zorlanıyorum 36+3 haftalık gebeyim.
Sengulkrgz kaderugurdefne Bubkadar kotuyken niye doktora gitmiyorsunuz biz yardimci olamayiz ne desek bos yuruyemiyorum nefes alamiyorum diyorsunuz bence bir doktora gidin siz durmayin
EzgiCafer kaderugurdefne benimde belim ağrıyo 2 gündür sağa sola dönünce filan dik durunca ağrısı duruyo anlamadım bende niye
kaderugurdefne Sengulkrgz gittim canım şimdi geldim eve nstye bağladılar hiç bişey yok deyip eve yolladılar.
Sengulkrgz kaderugurdefne Allah allah acaba gaz sancisi mi ki ...Cunku bende yuruyemeyecek karnima dokunamayacak hale gelmistim gaz sancisiymis acaba olabilir mi
M-Ali kaderugurdefne o hafta da niye bakmıyorlar sadece nts bağlamışlar anlamadım ben 30 hafta da sizin gibi oldum açıklıpım vardı rajim ağzım 20. Mm düşmüştü ama nts hiç birşey çıkmadı 🤷🏻♀️