Kızlar belki bazılarınız biliyor 11.haftada nifty test yaptırdım kanım 2 kere yolda hemoliz oldu 3.verdigim kan yeterli bebek DNA’sına ulaşamadılar. Ben ikili tarama testi yaptırayım derken nifty testin genoks bölge müdürü aradı 1 kere daha kan vermemi söyledi prosedür gereği 3ten fazla kan verilmiyormuş. Neyse gittim yine kan verdim ve bugun 15 haftalık olmuşken bana bebek DNA’sının yeterli bulunmadığını bir daha yapılamayacağını paramın iade edileceği söylendi. Suan ikili tarama testinin vakti geçti yaptıramıyorum uçlu dörtlü tarama testi desen %60 doğruluk payı var. Ben mağdur oldum siz daha tedbirli olun baktınız haftanız geçiyor fetal DNA icin sizi oyalıyorlar gidin ikili tarama testi yaptırın. Çok ağladım sabahtan beri Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize.