Asdffghjjk çıkıyor çıkıyor her yerinde çıkıyor sadece
Göbek değil özellikle ilk üç ayda vücudun normalden daha hızlı tüyleniyor sonra normale dönüyor ama göbekteki
Tüylenme gitmiyor bilmiyorum Doğumdan sonra bitecek dökülecek almayın diyorlar o yüzden henüz bende almadım ama dökülmeyecekse aldıracağım o kadar rahatsız oluyorum doktora bile giderken utanıyorum