Bugun doktora gittim bulanti icin Dramamine 50 mg ilaci yazdi kullanip faydasini goren oldumu ozellikle bende sabah uyandigimda asiri bulantim oluyor kahvalti yapiyorum 2 3 saat sonra geciyor yemekte yiyemiyorum bilgisi olan hamisler siz neler kullaniyorsunuz yada nasil basa cikiyorsunuz