Merhabalar, bende 8 haftalık hamileliğimde 3 saatlik bir yolculuk yaptım, doktorum önermemişti, herhangi bir sorun yaşamamıştım ancak ertesi sabah lekelenmeden biraz fazla kanamam oldu, kendi doktoruma gidemedim gittiğim başka bir doktor yolculuk mu yaptın diye sordu, progesteron hormonu verdi ve 1 hafta yat dedi, tekrar kendi doktoruma gitiğimde herhangi bir sorun kalmamıştı rahimde herhangi bir kanama olmadığını böyle lekelenmelerin olabileceğini söyledi. Her gebelik birbirinden farklıdır böyle kük nir korlu atlattım ama çok şükür tehlikeli bir durum yokmuş. Sağlıklı yolculuklar dilerim :)