Cevaplariniz için teşekkür ederim . Yaptıranlar da yaptirmayanlara da saygı duyarım . Herkesin kendi evladı ve kendi kararıdır. Ben de sanırım yaptirmayacagim. Kararsız olduğum için sormak istedim . Sonuçta bu testler tedavi amaçlı olan birşey değil. Sadece durumu öğrenmekle kalıyoruz. Dua edip hayırlısıyla saglikli bir şekilde yavrumu bekleyecegim .