Sevgul8592
yakutfamilia 19 mayısta kürtaj oldum lekelenmem vardı öyle kırmızı kanamam yoktu sonra doktora gittiğimde 1 hafta sonra doktor içerde kan birlikmiş dışarı atılmamış dedi şırıngayla alınması gerek ama ben ona gerek kalmadan ilaçla atmanı istiyorum dedi Cytotec ilaç verdi ve pazartesi günü omdan bugüne kanamam var adet olurmuş gibi gün içerisinde çok az vardı bugün şimdi 15 dakka önce yine kırmızı kanamam başladı ce ağrıyla parça attım bazende çok az az parça atıyorum normal mi acaba ya çok araşt