Prensesim0637 ben de çok merak ediyordum o gün aktarma girdim bakım nasıl bişey diye, ben sadece sancı geldiğinde suya konuluyo açıldıkça açılma sağlıyor sanmıştım. Aktardaki adam suya koyacaksın ama suyunu da içeceksin dedi, açılma falan yaptığı yok suyu şifa bunun, sezeryan olacak olan da alıyo sezeyanda açılma olmuyo dedi, sadece doğumu kolaylaştırıyor dedi, düşününce mantıklı geldi ama ben biraz pinpirik olduğumdan suyunu içmem diye almadım 😂