minigimmm Kızlar geçemeyen bi baş ağrım var normal midir aşırı halsizim akşama kadr yatıyorum heryerim kırık gibi🤒
SZorlu minigimmm çok normal ilk haftalarda sık sık migrenim tutardı benim de ama ilerleyen zamanlarsa düzeldim. Geçmiş olsun
Celins_ minigimmm benimde aşırı baş ağrım vardı o haftalarda ilac bile gecirmiyordu. 3-4 hafta sonra geçer suan 14 hafta olduk çok şükür ağrımıyor 🙏
Tugba88 minigimmm migren olabilir bende hamileliğimi öğrenmeden haftada 3 kez çekiyordum ağrıyı ilk haftalar çok çektim ama sonradan geciyor şükür
Tazeanne0134 minigimmm normal ben 8+3 deyim hala arada baş ağrım oluyor hormonların yükselişi olduğu içinmiş ve ağrı kesici vs içme doktora danışmadan
Celins_ minigimmm aynen öyle canim insan ne yediğinden bir şey anlıyor ne ictiginden coook sinir bozucu oluyor
Tugba88 minigimmm en başlarda haftada 3 gün tutuyordu tam net hatırlamıyorum ama 8-9 haftadan sonra kalmadı sanırım
Tazeanne0134 minigimmm ben 3.ayın içindeyim hala ağrıyor arada tam olarak şu zamanda geçer diyemem ama
Aycaorhan minigimmm cnm kan basıncın degişiyor hormonlar ztn havada ucuyor vücudun bu degişikliklere ayak uydurunca hersey normale doner
Aylincftc Peki 7haftalık olup kalp atışı alıp ultrasonda miniği göremeyen oldu mu 🤦🏼♀️ Bugünkü kontrolde ölçüm alamadı doktor kalp atışını duyduk 126olarak şükür 🤲🏻 Geçen hafta c tesi 6+2 crl 0.54tü ama bugün ölçemedik huzursuzlandım
Dilanserdar 27 haftamdayım allah yardımcınız olsun atlattım o günleri kabus gibiydi bende de çok olurdu o haftalar ama ben hep sırt üstü uzandığım için oluyordu gün için de çok yatmaktan da