Papatya38 emer daha sabırla devam edin ilk günler bebeğin emmesi annenin sütünün gelmesi zaman alıyor sonra ten TEMA’sıyla alışılıyor iki taraf için de kolaylaşıyor hem çocuk gelişimi uzmanıyım hem de kendi çocuğumda yaşadığım tecrübeye dayanarak yazıyorum mama vermeyin sağmaya emzirmeye çalışmaya devam sabırlı olun geçicek benim kızım dört aylıkken uyanıkken emmemeye başladı iki ay boyu sürekli sağdım kaşıkla içirdim biberona alışmasın die biberon da vermedim mama da vermedim sonuç olarak iki ay sonra tekrar memeyi almaya başladı ve iki yaşına kadar emzirdim çok şükür yani bazen zorlu süreçler olacak ama inat ederseniz kazanırsınız