Deletedmom0091 8 haftalık hamileyim. 6. haftada karnımdan değil vajinal ultrasonla bebeğimi ve kalp atışını gördük. Cumartesi günü kontrolümüz var. Karnımdan bakıldığında gözükür mü bu sefer? Sizde ne zaman göründü?
Sengulkrgz Deletedmom0091 Benim rahmim ters oldugu icin 12 haftaya kadar alttan bakildi.Ama sizde boyle bir problem yoksa karindan gorulur diye dusunuyorum ama siz yinede temkinli gidin.
Evinanne Deletedmom0091 bende ilk gittiğimde 5 haftalıktı göründü sonra 7 haftada gittim alttan baktı görünmedi şuan 12 haftadayız görünüyo her gittiğimde
Celins_ Deletedmom0091 ilk 6+3te doktora gittim o gün karından ultrasonla bebeği gördük ve kalp atışlarını dinledik biz.
Deletedmom0091 Sengulkrgz bende de çift rahim var. Etkisi oluyor mu bilmiyorum. Zaten her zaman temiz giderim.
SemaAsya Ben ilk 6. Haftada gittim doktora. Ultrasonda baktılar. Hiç alttan bakmadılar. Kese görünüyordu kalp atışı da vardı çok düşük şekilde sesi
Sengulkrgz Deletedmom0091 Anladim canim..Vallahi 12 haftaya kadar ben o sekilde muayene oldum yani korkma yani tedirgin olma