Beneto ilk düşündüğüm arabaydı.almak için gittim.mağazacı tanıdık çıktı, 600 TL dedi, garantisini sordum, sen yabancı değilsin, bişey olursa teker kopar bişey olur parasıyla burdan uydururum, ama ille de garanti dersen yollarım o garantiden gelene kadar bebek büyür dedi.vazgeçtim.