Yellored bak ben 36 bine düştüm doktor hemen o gün tedaviye başladı ne demek kimse bişey demedi ne biçim doktormuş onlar. Doğumdan sonra Benim 100 bine kadar cıkıyo. Normal bi insanda 280 bin filan. Araştırılması lazım bu trambosit neden düşüyo diye normal hayatta belki cok risk olmaz ama hamileyken hertürlü risk. Bana kan takıyolar 50 bin civarı oluyo 15 gün sonra yine 30 bin civarına iniyo yine kan takıyolar