aslimutlu1 nermin2016 bende 10 haftalık hamileyim . Bende almamısım canım , ilerleyen dönemlerde alırız .
Seher__ nermin2016 boşver canım en iyisj kilo almamak ben 14.haftadan sonra aldım 37 haftalık olduk sadece 8 kilo aldım 😂
Meryu Srvnats bende öyle olmuştum şimdi 17 haftalığım verdiğim 3 kiloyu aldım 3 haftadır da almadım sabit duruyorum ☺️
Eceyavuz Fatmanurozgr bende öyleyim ilk 3 ay hiç almadım 3 aydan sonra 4 kilo aldım 52 ile hamile kaldim suan 56 yim 20+5 im
Yasemin345 nermin2016 aynen canım çok zor geçiyor zaten aç hissediyorum ama herseyin kokusu kötü geliyor bisey yiyemiyorum
Lutfenbekleyiniz 39 haftalık oluyoruz bu gece😊ben 5 kilo aldım 3 kilo hamilelik başında vermiştim onuda saymazsak 2 kiloyla devam ediyorum😊