Muallimehanim Bu haftalarda olup kasık ve bel ağrısı yaşayan var mı? Hafif bir şekilde bel ve kasık ağrısı yaşıyorum 😬
sevgitekes Muallimehanim ben 21+2 yım ilk haftalarda vardı benim şimdi azaldı fazla yürüyüş yapmayın geçer
Kayabusra35 Bende sordum onu hemşireye bebek büyüdügü için oluyormuş ama sen yinede doktoruna sor tabi 🙏