Bugün iki göğsümü de sıktığımda su geliyordu az az bu niyedor bilen varmi ..ilk cocugumda boyle bisey yoktu ve sutum hic olmadi sut olmasa imkanimda yok mama ile beslemeye ve hep dua ediyorum inşallah sürüm bu sefer olur Allahım diye..bu iyi bisey mi anlamadım. Ilk defa oluyo