Melek31 prensesinanasi hayır canım ben hamileliğim de yaptım şuan yine hamileyim ama ortada sorun yok 4yıl önce uygulamistim ozmnlarda 3ayliktim şuan da şükür geçti gitti ilik suyla sadece yikayacaksin hepsi bu o yapacağın karışım zaten zarar vermez rahme
Zmrtbdk prensesinanasi Bende de oldu gebelikle maalesef.benimki kabızlık için duphalac şurup verdi ve o bölgeye kantoron yağı sür dedi.Kabız olmamaya çalışıyorum.Olacak gibi hissedersem şuruptan içiyorum.
Atlarlayasayan prensesinanasi kremi var düzenli olarak onu sürmen gerekşyor tabi büyüklüğüne göre değişir sıcak sıya oturmak önerilir ama hamilelikte sakıncalı olabilir
Aysunylmz prensesinanasi dedim ya enlik fitil olarak kullanılabilir ama palutu yuttuğun için ona biley diyemem sormak lazım aktara