İyi akşamlar kızlar. Cinsiyeti kesin olarak öğrenen annelere bi sorum olacaktı. İkili test yaptırıp serbest beta hcgye göre cinsiyette yanılan yada doğrulayan oldu mu. Ben şuan 16+5im doktorum cinsiyet kız dedi ama birazda kesin konustu. Ama ikili teste betam 16. 50 üstü kız 50 altı erkek oluyomuş bu doğru mu kafam karıştı biraz. İnşallah düzgün ve net anlatabilmişimdir. Şimdiden teşekkürler❤