defnefunda Ben bebek için koymuş olduklarımı yazayım 😊 5li hastane çıkışı. 3 4 tane zıbın. 1 tane uzun kollu zıbın patikli takımlı ☺ Ayriyetten küçük yenidoğan takım koydum. 10 adet bez. 1 paket ıslak mendil sütüm gelmezse diye küçük biberon koydum 🙄 Birde hurma,zemzem ve 3 4 tane kesme şeker .. Kendim için ise daha hazırlamadım ama aklımda lohusa takımı aldım. Havlu, peçete,ıslak mendil, 3 4 tane iç çamaşırı südyen, atlet, yemeni, bi tane yelek, çorap, diş fırçası, diş macunu, sabun, tarak, bardak, çatal kaşık.. Bunları koymayı düşünüyorum canım doğumuma az kaldı benimde halletsem iyi olur 😋😋